חשיבותה של הדברה לפני כניסה לדירה חדשה

לאחר בנייה או שיפוץ של בית, עלולים להופיע בו מזיקים שונים. הניקיון יסודי שמבצע הקבלן או חברה שנשכרה לשם כך אינם מספיקים. זאת משום שבתהליך הבנייה או השיפוץ נערמת פסולת רבה אשר תופחת ומצטברת, ומהווה קרקע פורייה וכר נרחב להיווצרותן של מושבות מזיקים שונים כגון: מקקים, פרעושים, עכברים, טרמיטים ועוד. הפתרון היעיל ביותר לבעיה מסוג זה הוא הדברה.

החלפה של האסלה, למשל, עלולה לגרום לחשיפתם של מזיקים שאוהבים לקנן במערכת הביוב. גם מהלך של הוצאת ארונות ממקומם והחלפתם בחדשים חושף, ברוב המקרים, מקומות שהינם סמויים מן העין ובהם פרים ורבים מזיקים שונים.

שרותי הדברה מקצועיים מחטאים את הבית ממזיקים.  בימינו קיימת אפשרות לבצע הדברה ירוקה, הידידותית לסביבה ולסובבים, נטולת רכיבים רעילים וחסרת ריח. בשעה שאנחנו שוכרים שירותי הדברה מקצועיים, עלינו לוודא כי ההדברה תבוצע רק באמצעות חומרים בטיחותיים ואיכותיים, המותרים לשימוש על פי תקנים מחמירים ומחייבים. מדביר מקצועי נותן אחריות לתקופה של שנה, על פיה כל קריאה נוספת לצורך הדברה בתוך פרק הזמן הזה, אינה כרוכה בתוספת של תשלום.

הדברת פרעושים

 

סוג מזיק הנחשב טפיל במיוחד הוא הפרעוש. הדברת הפרעושים גורמת לביעור הנגע של מזיק בעל תוחלת חיים ארוכה, ולכן קשה יותר להפטר ממנו בשל התרבותו ברחבי הבית. מומלץ לבצע את ההדברה בחודשי הקיץ, עונה בה הנקבות מטילות ביצים בתדירות גבוהה.

מדביר מקצועי אשר ייקרא לביצוע של הדברה, מאתר את המוקדים הפוטנציאליים לקיום של מזיקים ומבצע הדברת פרעושים ושאר מזיקים כחלק מהכנתה של הדירה לקראת כניסתם של דיירים. ההדברה היא חלק מן פעולות התברואה, הניקיון וההיגיינה שהינן חיוניות ואף הכרחיות בכל בית, הן כשמדובר בכניסה לבית חדש והן כשמדובר בכניסה לבית משופץ.

  צריכים לפנות דירה? מלאו פרטים בצור קשר ונוכל לעזור לכם בהקדם  

אנשים רבים טועים לחשוב שאם יבצעו הדברה בכוחות עצמם זו תהיה חלופה מספיקה לשירותי מדביר מקצועי. הסיבה למעשה זה היא ברורה- הרצון לחסוך בכסף. אך ללא ספק קיימת תועלת רבה בשכירת שירותי מדביר מקצועי, המצדיקה את עלותה מכל בחינה שהיא.

אז מדוע כדאי להיעזר בשרותי הדברה מקצועיים?

 

1)    מדביר מקצועי משתמש בחומרי הדברה שהם ייחודיים וייעודיים, ולא ניתן להשיג אותם ברשתות השיווק.

  צריכים לפנות דירה? מלאו פרטים בצור קשר ונוכל לעזור לכם בהקדם  

2)    מדביר מקצועי מייעץ לכם כיצד כדאי לתחזק את הבית באופן שוטף, על מנת למזער משמעותית את פלישתם של מזיקים שונים לביתכם.

3)    מדביר מקצועי נותן אחריות על עבודתו.

4)    מדביר מקצועי נוקט בכל אמצעי הזהירות הנחוצים לביצוע הדברה בטיחותית.

מלבד הדברה מקצועית כדאי לדאוג גם לניקיון לאחר שיפוץ , הנותן תחושה של היגיינה, שקט, ביטחון, תחושה כי אנו חיים במקום נקי ללא רבב, חדש ונקי ממזיקים.

הדברה מקצועית היא חלק בלתי נפרד משמירה על איכות הסביבה ואיכות החיים.