עופר שבירו מסביר כיצד מפנים זכוכית מדירה

הבתים שלנו הולכים ומתמלאים פריטים שיש בהם זכוכית או שעשויים במלואם מזכוכית – שולחנות, ארונות, דלתות, מעקות, גרמי מדרגות (בבתים שיש בהם מספר מפלסים), חיפויי קיר, מקלחונים ועוד ועוד. זכוכית היא חומר גלם נהדר ובעיקר מהפן האסתטי, שבימינו זוכה לחשיבות רבה במיוחד ולמשקל נכבד בעת קבלת החלטות שונות לגבי רכישת פריטים לבית. לדוגמה, הקטלוג שהרכיב עופר שבירו עבור "שבירו גלאס 55", החברה שבבעלותו, ושכולל שלל מוצרי זכוכית מרהיבי עין, כשגם המוצרים עצמם זוכים לפופולאריות רבה ונמצאים ביותר ויותר בתים.

  צריכים לפנות דירה? מלאו פרטים בצור קשר ונוכל לעזור לכם בהקדם  

המגמה של עיצוב הבית בעזרת פריטי זכוכית – שעופר שבירו חוזה כי תלך ותתעצם עם השנים – הופכת את הבתים שלנו ליפים יותר, מרתקים יותר ומוארים יותר, אולם ישנם מקרים בהם ריבוי הזכוכית עלול להפוך לחיסרון. בין אם בשל גל הדף רב עוצמה מסיבה זו או אחרת, בין אם מעשה חבלה כלשהו ובין אם מדובר בבית שעמד ריק לפרק זמן מסוים ועל כן הזכוכיות בו נשברו בעקבות הזנחה – בכל המקרים הנ"ל הבית עלול להתמלא שברי זכוכיות, שכידוע לכולנו עלולים להיות מסוכנים, ועל כן מומלץ להיעזר בשירות פינוי זכוכית מדירה.

מי מספק שירות פינוי זכוכית מדירה?

על מנת לפנות זכוכיות מדירה באופן מקצועי מומלץ לפנות לחברה המתמחה בפינוי תכולה ובפינוי בתים באופן כללי.

רצוי לפנות לחברה בעלת ניסיון בספציפי בפינוי זכוכיות, תהליך רגיש הדורש מיומנות מיוחדת ותשומת לב קפדנית.

כיצד מתבצע שירות פינוי זכוכיות?

אנשי המקצוע המיומנים של החברה לפינוי תכולה, ובפרט אלה המתמחים בפינוי זכוכית מדירה, מגיעים למקום שיש בו שברי זכוכיות (בין אם זו דירת מגורים ובין אם מדובר במשרד או כל עסק אחר), ומצטיידים באמצעי מיגון הכרחיים כגון נעליים מתאימות, סרבלים, משקפי מגן וכפפות מיוחדות לעבודה עם זכוכית.

הפינוי עצמו מתבצע בזהירות מרבית ובתשומת לב קפדנית, כך שהפריטים השונים בבית לא יינזקו כתוצאה מסילוק שברי הזכוכית וכמובן שאף אחד לא ייפגע, לא בני הבית ולא צוות המפנים עצמם.

  צריכים לפנות דירה? מלאו פרטים בצור קשר ונוכל לעזור לכם בהקדם  

את שברי הזכוכיות מעבירים אנשי המקצוע של החברה לפינוי דירות אל מפעל מיוחד הממחזר זכוכיות, וכמובן שבשום פנים ואופן לא משליכים אותם לאשפה – כך שאם אתם מזמינים פינוי מסודר אתם תורמים גם לאיכות הסביבה, שכיום כולם כבר מודעים לעד כמה היא קריטית לאיכות חיינו, ובוודאי לאיכות חייהם של ילדינו, ילדיהם והדורות הבאים באופן כללי.

לאחר שכל הזכוכיות המסוכנות סולקו מהדירה, תוכלו, אם תרצו, ליהנות גם מניקוי יסודי של הדירה, תיקונים שונים (צבע, טיח וכו') וכן מחיטוי מקצועי של המרחב – ברוב המקרים תוך יום אחד או מקסימום יומיים הדירה כבר תהיה מוכנה ומזומנה למגורים.

איך להקטין את הסיכון לשברי זכוכיות? עופר שבירו ממליץ על זכוכית מחוסמת

על מנת להקטין את הסיכון לשברי זכוכיות בכל הבית ולצורך להזמין שירות פינוי זכוכיות, ממליץ עופר שבירו על שימוש בזכוכית מחוסמת.

זכוכית מחוסמת היא זכוכית שחוממה בתהליך מיוחד ובטמפרטורה של 700 מעלות, ומייד אחר כך עברה תהליך מהיר של צינון (על ידי אוויר). כתוצאה מכך נוצר מבנה ייחודי המחזק עד מאוד את הזכוכית ומקשה מאוד על שבירתה.

בנוסף, מבהיר עופר שבירו, גם אם זכוכית מחוסמת נשברת הרי שהיא נשברת לחתיכות קטנות, כך שהרסיסים אינם מסוכנים ולא עלולים לפגוע בבני הבית, ובנוסף קל יחסית לפנותם, בין אם בכוחות עצמכם ובין אם בעזרת אנשי מקצוע מתחום פינוי זכוכיות מדירה.